fredag den 28. september 2012

Øvelse med Ipone og Imovie (havevandring)


Har i formiddag leget med min Iphone:
1)Har optaget en lille havevandring med min iphone.
2) Har gemt den på kamerarullen
3) Har tilføjet fotos til kamerarullen
4) Har redigeret via imovie på telefonen.
5) Har uploadet til youtube
6) Har kopieret embedkoden og indlejrer den nu i denne blog:

<iframe width="500" height="300" src="http://www.youtube.com/embed/09sOspwT40U" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Midtvejs tog jeg en kop kaffe ude i haven - og det var det bedste ved den formiddag...
Sidder og reflekterer over, hvorvidt dette vil kvalificere min danskundervisning - eller om det er spild af energi...

Hilsener Anna-Marie

2 kommentarer:

  1. Egen kommentar - det fungerer vist ikke...Hvad mon jeg har gjort forkert? Anyone?

    SvarSlet
  2. Kære Anna-Marie
    Kaffe er jo altid dejligt, men forhåbentlig har du også hygget dig med at filme, redigere, uploade m.m. Du har jo haft gang i rigtig meget.
    Dit link virker fint, men hvad er der lige sket med lyden?
    Jeg kan nu godt forestille mig en yderst kvalificeret danskundervisning med inddragelse af udtryksformer som lyd, animationer, video og billeder ...
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet